100

7 mei 2019 - Hamilton, Nieuw-Zeeland

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Ik ben dan ook niet erg consistent en zal dit ook nooit worden (althans niet in het schrijven van een blog), weliswaar krijgen jullie zo telkens een verrassing. En een verrassing is nooit weg😉

Vandaag is mijn 100e reisdag en hopelijk mogen er nog velen honderden komen. Tijdens deze 100e reisdag wil ik een gevoel met jullie delen. Dit klinkt warempel (zo’n mooi woord om te gebruiken, waarom doen mensen dat tegenwoordig toch niet meer?) een beetje vreemd, maar dat is het niet. Gevoelens delen: sharing is caring. Geloof mij maar.

Heb je ooit het gevoel gehad dat je wilde dansen in de regen? Heb je ooit het gevoel gehad dat je van je hoofd tot je tenen helemaal jezelf kon zijn? Heb je ooit het gevoel gehad dat je op een roze wolk leefde: en niet zomaar een roze wolk, maar een roze wolk waarbij de zon altijd zal blijven schijnen, waar geen enkele donkere wolk tussen kan komen?

(Mocht je nu denken dat ik een astrologische waarzegster ben geworden en je kan vertellen waar je over een jaar zult zijn, dan heb je het fout. Je hebt het ook totaal verkeerd als je denkt dat ik een personal coach ben geworden en hier ben om je te motiveren. (Sorry, motivatie zal uit jezelf moeten komen, maar ik zal je dit meegeven: het leven is mooi.))

Dit is mij overkomen op Bali en dit was de mooiste maand gedurende mijn reis (tot nu toe). Als je dat gevoel nog niet hebt gehad, ga het dan vooral vinden. Het is de moeite van het zoeken meer dan waard. Al kan het je ook zomaar overkomen natuurlijk…

100 dagen en hopelijk nog heel veel meer te gaan, al zou ik het stiekem ook leuk vinden om weer met alle leuke mensen om mijn heen bij te kletsen in real life😊 Aangezien ik dat nu nog niet kan, zal ik nog wat mooie foto's delen van mijn roze wolk periode op Bali.

Special thanks to Sylvia, bedankt voor de push.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil buuts:
    13 mei 2019
    Mooi verhaal.....en zo kom je er stukje bij beetje achter wie je zelf bent, goed bezig meisje! Blijf vooral je positiviteit/geluk vast houden